onsdag 7. januar 2009

Looooong time....

Hmm er ille lenge siden jeg har blogget egentlig, vet ikke hvorfor er innom å titter ganske ofte, mne bare ikke blitt til at jeg blogger. Skal bli flinkere:)

Ja skjedd litt av hvert i det siste da, jula og hele pakka har vært. Vært uberkoslig med familie, og fikk en kjempe god nyhet på julaften også! Gleder meg :)
Ellers ble det jobbing å jula, men pengene kommer alltid godt med :)

Nyttårsaften ble feiret hos bjørn ole og emilie på Gressvik som var kjempe kost!
Unntatt litt mye gåing å tryning ned trappa som medførte blåmerker oppover høyre lår! Men sånn som hører me i fylla ;)
Vært en del fyll i det siste egentlig, bursdagen til cec osv, men singel og lever livet så hvorfor ikke? :)

Nå er det en del folk som er syke på jobb så skal jobbe nå frem til mandag! Meeen det blir penger:)
Idag er det en mnd til jeg blir 20!!!!!!!!!! Åååå jeg gleder meg!



Men ill be back me mer blogging imorra :D

Her er et lite søskenbilde fra oss på julaften:)





Og et lite av meg, i kjole faktisk!!!:P