onsdag 14. januar 2009

Oppgitt..

Oppgitt.. Det er egentlig er ganske pent ord..
Altså idag tok jeg turen til glemmen for å snakke litt om skolevalget mitt til høsten. Jeg har vært gjennom litt forskjellige linjer og har nå endelig kommet frem til at jeg faktisk vil blir ambulansefag arbeider, dette er noe jeg har tenbkt nøye gjennom å virkelig vil bli! Dette er noe jeg føler kommer til å passe meg både fysisk og psykisk...
Men så kommer det store MEN, jag bor da i østfold og siden dem ikke har nok lærling plasser her opretter dem ikke noen linje for dette i østfold, så jeg må til lillestrøm. Det er helt greit det, MEN jeg kommer nok ikke til å få plass der fordi østfold fylkeskommune ikke kjøper opp plasser utenfor østfold.. ÅÅÅÅÅ kjenner rett å slett det koker inni meg, så idag har jeg diskutert leeeeenge med div folk på glemmen! Jeg må altså har adr i oslo for at jeg skal få plass der. Så de di mener er at jeg enten skal flytte inn dit usikker på om jeg kommer inn på skole eller bare sette adr mi til en random.. haha..

Til slutt ble han fyren ille positiv da, for jeg var jo 20 år, hadde bil å litt erfaring fra sykehjem osv..
Men skal søke hvertfall! Skal inn!!!!
Som jeg sa til han kommer ikke jeg inn fullfører jeg ikke utdanninga mi sånn er det! og da fikk jeg til svar at nei det er jo ikke krav om at du må det.. Disse personene skal lissom være rådgivere og veilede folk da! men det klarer di tydeligvis ikke...

SAå enten kommer jeg inn eller så fullfører jeg ikke utdanninga mi. sånn er det!
Jeg gidder ikke gå på en eller annen linje som ikke jeg vil bli noe ut av.. Det er bare bortkastet..

Meen da fikk jeg ut litt aggresjon idag å. Måtte bare gå ut at kontoret hans idag, kjente det kokte i hue...

Snx folkens;) Bra vær ute idag og jeg skal på jobb:))

Ingen kommentarer: