torsdag 8. januar 2009

Jepp! Prøve å finne no fornuftig å skrive da..
Dagen idag har gått til med jobb, det samme gjør den imorra:) Gleder meg til lønning jeg nå! Maaaaaasse penger:D

Tlf min har btw klikka idag, fins ikke lyd på den. Bare vibrerer når noen ringer eller sender mld.. Såå lurer litt på ny tlf ja :)

Trøtt for tiden egentlig, noe som er bra. Snart sengetid nå:)
Under den store deilige dobbeltdyna mi, beste julegaven noensinne! Tusen takk mamma`n min<3 Selvom det ser ut som det har vært krig i senga hver gang jeg våkner. Men det tyder bare på at jeg sover godt, noe som jeg gjør:)

Og bare sånn for å ha sagt det, jeg skal bli flink å slutte med så mye brus! Og idag har jeg bare drukket vann!

Har egentlig ikke no mer på hjertet enn det.
Så natta alle sammen :)

Ingen kommentarer: