lørdag 10. januar 2009

Jeppjepp, da satt man her igjen.

Har nå fått urinveisinfeksjon som svir og gjør helt sinnsykt vondt, helt jævli for å si det mildt.
Skulle egentli jobba masse i helga, men får se hva jeg orker og gjøre nå, krise på jobb egentlig også men.. Må vel bare klare å si nei.

Vært hos legen idag av en annen grunn også, der var det ikke akkurat positivt.. Når skal ting ta slutt da??
Føler meg lissom rimelig lei av å være en "sykehus" unge om man kan kalle det det, selvom jeg ikke akkurat er liten lenger. Men alltid jeg som har opplevd ting, men ser man positivt på det på en annen måte så ser jeg på livet med et helt annet syn enn jeg gjorde før. Fikk meg virkelig til å tenke ordentli på ting og tang og hva jeg faktisk vil gjøre!

Det var vel egentlig det meste idag så.. Natta :)

1 kommentar:

Cecilie sa...

Det går nok så fint så vennen, du får bare ta det litt mere med ro framover ;)