torsdag 27. november 2008

Trøtt

Åååh, er så sinnsykt trøtt idag!

Siste tiden har jeg klart og snudd døgnet totalt opp ned.. Sovnet fra 5-8 på morran å stått opp igjen på kvelden. På tide at det tar slutt nå, la meg sånn i 3 tiden inatt. Sovnet, men bråvåknet lys våken igjen og satt oppe til nesten 7... Gikk så å la meg å sovnet etterhvert, opp igjen kl 10! Men forhåpentligvis sovner jeg tidlig ikveld..

Skal sent idag og imorra, og tidlig opp på jobb på lørdag. Gruer meg:S Og sent søndag igjen. så regner med at det blir litt inntak av alkhol på lørdag :D

Er så ille sliten i hodet å kroppen for tiden, litt for mye tanker og bekymringer.
Men det går nok over som vanlig det også..


Sånn ellers så savner jeg go`bilen ille for tia, nesten en mnd siden jeg har brukt den sist. Er ferdig i løpet av den uka her, eller tidlig neste :) Da blir det bra og bilen min er frisk igjen :D
Legger ved et bilde av den 1 dagen jeg hadde den!




Fått heeelt dilla på lady gaga- pokerface. Seriøst helt overrå låt ;D

2 kommentarer:

Cecilie sa...

jah, var så hyggelig å preke med deg vettu, skulle du jobbe i helga?
Håper du får tilbake bilen din snart da ;)

Cecilie sa...

tja vet ikke helt hva som skjer imorra, har ihvertfall kjøpt inn drekkevarer til imorra om det blir noe. Kan ihvertfall ha vorse her om det ikke blir noe av det andre ;) så da får du ta turen :)