onsdag 12. november 2008

Dårlige dager..

Uff ikke no flink å oppdatere her inne asså! Må bli flinkere..
Vært slækk dem siste dagene og sovet altfor lenge og snudd døgnrytmen totalt. Noe som ikke er bra..

Vel på torsdag tok vannpumpa mi kvelden trudde vi, men neida.. Viser seg nå at topp pakningen min er gåen, lissom ille bra! KJører me bilen i 2 min å da står den allerede på rød.. Håper å få ordnet det fortest mulig da! Blir å taue den ut til han som skal bytte den i løpet av kort tid forhåpentligvis.. Kjørt/kjører bilen til pappa nå, stoppa faan i meg for meg den å! Så begynner å lure på om det faktisk er meg å biler det er no me:/ Men.. Gammel bil! Funnet ut at jeg skal kjøpe meg busskort nå:P

Sånn ellers har jeg hatt litt fri i det siste! Jobber fra imorra til lørdag sent, og på jobb igjen halv 9 på søndag! Gjett om jeg gleder meg til å stå opp tidlig:S Kan ikke huske sist jeg gjorde det:P
Men blir deilig med fri helg egentlig, var så fyllesyk på søndag..

Følte jeg ille at jeg søt mye her:P Men har det bra sånn utenom bilen da! :D